Ringsteken

Ringsteken met (oude) versierde trekkers

Tijd: 14:30-16:00
Locatie: Kerkweg

Onze klassieker is terug van weggeweest!
Heb jij een klassieke, bijzondere, of gewoon een mooie trekker? Doe dan mee met het ringsteken op de Kerkweg!
De deelnemers strijden op de trekker voor twee prijzen: een prijs voor de hoogste score met het ringsteken en een originaliteitsprijs voor de mooist versierde trekker. De prijzen worden door een
onafhankelijke jury uitgereikt.

Veiligheid

Voor de veiligheid van de deelnemers en omstanders wordt elke trekker bemand door minimaal twee personen (een bestuurder en een steker). De bestuurder dient nuchter deel te nemen aan het ringsteken.

Opgeven

Opgeven kan tot en met 25 april via dit formulier:

Ringsteken voor kinderen!

Tijd: 13:00-14:00
Locatie: Kerkweg
Leeftijd: Kinderen van 10 t/m 16 jaar.

Ook voor de jeugd is er dit jaar weer Ringsteken!
Is het springkussendorp niks meer voor jou maar ben je ook nog te jong om met de trekker mee te doen met ringsteken?
Geen nood! Je kunt vanmiddag meedoen met het ringsteken op de skelter! Geef je op via onze website en wie weet win jij een mooie prijs tijdens het ringsteken! Je mag meedoen met je eigen skelter, maar als je deze niet hebt kun je een van de ‘leenskelters’ gebruiken.

Opgeven

Opgeven kan tot en met 25 april via dit formulier: