Oranjeavond

Filmavond

19:30-21:00 uur.

Ook dit jaar hebben we weer een filmavond georganiseerd tijdens de Oranjeavond. We draaien een familiefilm voor kinderen van alle leeftijden, welke film het is blijft nog even geheim. Wij zorgen voor wat te drinken en een snack. Wil jij ook naar onze filmavond komen? Je hoeft dit jaar geen kaartje te reserven. VOL = VOL!

Zaal open: 19:00u
Begin film: 19:30u

Lampionnen- en fakkeloptocht

21:00-21:30 uur.

Neem jij je lampion of fakkel mee? Dan zorgt de fanfare voor de muziek!

Startpunt: Brandweerkazerne
Vervolgens: r.a. Abelenlaan, Essenlaan, Rozenlaan, Kerkweg, Julianastraat, r.a. Wilhelminastraat, l.a. Dekkerstraat, Gr. Hendrik van Nassaustraat, Willem de Zwijgerstraat, l.a. Burg. van Waningstraat, l.a. Burg. Neetstraat, rechtdoor Abelenlaan, l.a. Zijdeweg, r.a. Zijdepark.
Eindpunt: Zijdepark t.v.h. Hogendoorn.
(m.m.v. Brandweer Ouderkerk en muziekvereniging TAVENU Schoonhoven. Optocht is onder begeleiding van verkeersregelaars; volg hun aanwijzingen op)

Vuurwerk

Ca. 21:30 uur.

We sluiten onze eerste Oranjeavond feestelijk af met een heuse vuurwerkshow naast het Zijdepark. Verzamelen t.h.v. Hogendoorn.