Blokrock

Tijd: 13:00-19:00 uur
Locatie: Plantsoen de Maenstand

Met rockcoverbands, vermaak voor de kinderen, een eettent, een dranktent en bovenal veel gezelligheid is Blokrock al jaren het leukste koningsdagfeestje van de Krimpenerwaard. Ook in 2022 gaan we er een topdag van maken. We zien je op Koningsdag op het plantsoen in Ouderkerk aan den IJssel!

Meer informatie volgt binnenkort!

Blokrock wordt georganiseerd door de vrijwilligers van Scouting Christiaan de Wet

De behoefte om geld te verzamelen voor het zomerkamp en een dorp dat geen gaaf evenement op Koninginnedag had, waren de redenen voor Scouting Ouderkerk om in 2001 Blokrock op poten te zetten. Inmiddels is gebleken dat niet alleen Ouderkerk warm loopt voor Blokrock, maar de gehele regio. En dat is de drijfveer om door te blijven gaan!